به جهت تنظیم لقی میان شاتون خودرو MVM 530 و میل لنگ خودرو MVM 530 و همچنین روان سازی حرکت میان این دوقطعه موتور قطعه ای به شکل ورقه بسیار نازک به نام یاتاقان موتور خودرو MVM 530 وجود دارد یاتاقان ها به دو صورت یاتاقان ثابت و متحرک می باشند. که محل قرار گیری میان میل لنگ MVM 530 و بلوک سیلندر و شاتون های موتور خودرو MVM 530 واقع شده اند یاتاقان ثابت درمیان میل لنگ و بلوک سیلندر موتور MVM 530 و یاتاقان متحرک درمیان میل لنگ و شاتون موتور MVM 530 به جهت تنظیم لقی میان یکدیگر تعبیه شده اند. بغل یاتاقان موتور MVM 530 در پیشرانه احتراق موتور به جهت تنظیم لقی افقی میل لنگ خودرو استفاده می شود.
یکی از اصطلاحات خرابی موتور که بیشتر به گوش میرسد این است که گفته می شود موتور خودرو یاتاقان زده است و این بدان معنا میباشد که یاتاقان موتور خودرو MVM 530 دچار آسیب شده است و در حالت چسبندگی به میل لنگ موتور و یا فاصله گرفتن بیش از حد از میل لنگ موتور خودرو MVM 530 واقع شده است. لایه روغن دیگر نمی تواند فضای خالی میان این دو را پرکند.
Standard fixed and movable bearing MVM 530